تابان اس ام اس

پنل پیامک تابان اس ام اس

ارسال اتوماتیک و انبوه پیامک تبریکات

۳ بازديد

سایت ما در این مقاله قصد دارد به معرفی نحوه ی ‌ ارسال اتوماتیک و انبوه پیامک تبریکات و بررسی ابعاد مختلف آن بپردازد. اگر شما نیز به دنبال اطلاع از نحوه ی ‌ ارسال اتوماتیک و انبوه پیامک تبریکات برای خود هستید، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.

بازاریابان میلیون‌ ها دلار را صرف آزمایش استراتژی‌ های تبلیغاتی نوآورانه برای گسترش دامنه ی کسب‌ و کار خود و ایجاد پایگاه مشتریان وفادار می ‌کنند. انگیزه ی هر کسب و کاری کسب سود و ایجاد آگاهی از برند خود در سطح جامعه می باشد. با استفاده از پنل ارسال اس ام اس انبوه مدیرپیامک، یک کسب و کار می ‌تواند مشتریان بیشتری را جذب کند، ارتباط برقرار کند و فروش را بدون سابقه ی قبلی افزایش دهد.

یکی از بهترین پنل پیامک راه‌ ها برای تبدیل افراد به مشتریان وفادار این است که مشتری خود را خاص و ارزشمند کنید. می ‌توانید با ارسال پیام های تبریک تولد با مشترکین خود در سطح شخصی ارتباط برقرار کنید. این یک رویکرد خلاقانه برای تقویت ارتباط با مشتری و افزایش تعامل با کمترین نرخ هزینه می باشد.

همه ی ما دوست داریم به ما فکر کنند و به ما اهمیت دهند؛ مخصوصاً زمانی که اتفاقات خاصی مانند تولد در زندگی مان اتفاق افتاده است. بنابراین برای یک فرد تاجر مهم است که تاریخ های مهم برای مشتریان خود را به خاطر بسپارید و به مشتریان خود در آن زمان ها تبریک بگویید. به همین دلیل است که برخی پنل های پیامکی طراحی شده اند که به طور خودکار به مشتریان شما پیام تبریک می ‌فرستند و در وقت و انرژی شما به شدت صرفه جویی می ‌کنند.

modirpayamak-khadamati

مزایای ارسال تبریک از طریق سرویس پیام کوتاه

1. شرکت ها و سازمان ها را قادر می ‌سازد تا ارتباط شخصی با مشتریان هدف خود ایجاد کنند و وفاداری آن ها را افزایش دهند.
2. این که مشتریان خود را با برند خود آشنا کنید و نشان دهید که به آن ها اهمیت می ‌دهید، می ‌تواند در کسب سود شما بسیار موثر باشد.
3. ارسال تبریک تولد، تبریک سالگرد و ... تعامل سریع با مشتری را تقویت می ‌کند و در نتیجه به کسب و کار کمک می ‌کند تا در سریع ترین بازه ی زمانی سود خوبی کسب کند.

modirpayamak-mosha

نکاتی برای موثر کردن بازاریابی تولد

1. حتما به این نکته توجه کنید که یک متن سفارش پنل پیامک با نام مشتری ارزشمندتر از یک متن کلی می باشد.
2. شما همچنین می ‌توانید پیشنهادات منحصر به فردی را در تبریک تولد بگنجانید. این امر تاثیر زیادی در ایجاد هویت برند شما خواهد داشت.
3. همچنین می ‌توانید روز تولد مشتریان خود را برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که این روز خاص را فراموش نخواهید کرد. در واقع با استفاده از گزینه ی زمان بندی پیامک می ‌توانید تاریخ و ساعتی را برای ارسال پیام انتخاب کنید تا این فرصت را از دست ندهید.

هنگام هدف قرار دادن مشتریان از طریق یک سرویس پیام کوتاه خودکار، مهم است که مطمئن شوید پیام های شما ویژه و مرتبط با مشتریان شما هستند. ما به عنوان انسان دوست داریم که دیگران را خاص و مورد قدردانی قرار دهیم و چه راهی بهتر از ارسال پیامی در روز تولدشان!

این پیام های تولد را می ‌توان به طور خاص با یک تبریک ساده مانند "تولدت مبارک نیکی" به مشتری مربوطه خطاب کرد. با درج نام مشتری خود در پیام، آن ها احتمالاً از محتوای فردی قدردانی می ‌کنند و به عنوان یک مشتری احساس ارزشمندی می ‌کنند.

علاوه بر این که این پیام ها به مشتریان شما کمک می ‌کند تا احساس قدردانی کنند، از پیامک های تولد نیز می ‌توان برای ارسال پیشنهادات و تخفیف های ویژه به عنوان هدیه استفاده کرد. به عنوان مثال، می ‌توانید دفعه ی بعد که به مشتری خود مراجعه می ‌کنید، یک کوپن با 10 درصد تخفیف ارائه دهید، یا چنان چه مقدار مشخصی پول خرج کردند، هدیه ی ویژه ای برای آن ها در نظر بگیرید. اعطای این تخفیف در یک پیام تولد نیز بار دیگر به مشتریان کمک می ‌کند تا احساس کنند که در مقایسه با مشتریان دیگر متمایز و منحصر به فرد هستند.

راه اندازی یک سرویس پیام متنی تولد نیز برای کسب و کار شما مهم است زیرا به شناسایی گروه سنی خاصی کمک می ‌کند و هدف قرار دادن مشتریان خاص، آسان تر و موفقیت آمیزتر خواهد بود. خواه شرکت بیمه ای باشید که طرح های بالای 50 سال را به فروش می ‌رساند یا شرکتی که محصولی متناسب با سنی خاص را ارائه می ‌دهد، دانستن سن مشتریان می ‌تواند ارزشمند باشد.

امروزه با مشکلاتی که در زندگی مردم وجود دارد، مشتریان با یادآوری تاریخ تولدشان احساس خوشحالی می ‌کنند. به هر حال، انگیزه ی اصلی هر کسب و کاری این است که مشتریان خود را راضی نگه دارد و این کار می ‌تواند با ایجاد ارزش برای آن ها و ایجاد احساس خاص بودن در آن ها انجام شود.

پنل های پیامکی طراحی شده اند که SMS انبوه ارسال کنند و می توانند علاوه بر ارائه ی این ویژگی شگفت انگیز، برنامه ریزی و خودکار سازی ارسال پیام ها در تاریخ های مورد نظر در حفظ ارتباط خوب با مشتری کمک کند. علاوه بر تاریخ تولد، می ‌توان تاریخ های مهم دیگری مانند سالگرد ازدواج و موارد مهم دیگری را هم برنامه ریزی نمود.

البته این کار فقط برای اهداف بازاریابی مورد استفاده قرار نمی ‌گیرد، بلکه برای سایر اهداف نیز به کار می ‌آید. به عنوان مثال، فروشندگان خودرو می ‌توانند تاریخ سرویس خودرو را برای مشتریان خود برنامه ریزی کنند تا مشتریان تاریخ سرویس را از دست ندهند. این می ‌تواند به فروشندگان خودرو کمک کند تا به مشتریان خود ارزش بدهند و به آن ها توجه نشان دهند.

در نهایت، پیام‌ های تبریک تولد بهترین راه برای این است که به سادگی به مردم بفهمانید که هنوز هم به آن ها احترام می ‌گذارید. چنان چه از طریق پیامک یا سایر خدمات بازاریابی با پایگاه مشتری خود در تعامل نیستید، مشتریان به راحتی و با گذر زمان کسب و کار شما را فراموش می ‌کنند. ارسال پیام‌ های تولد یک یادآوری عالی برای مردم است، به خصوص که پیام‌ های اس ام اس بلافاصله از طریق تلفن همراه دریافت می ‌شوند و می ‌توانند آن ها را ترغیب کنند تا یک بار دیگر کسب و کار شما را بررسی کنند.

همیشه به یاد داشته باشید که مزایای ارسال پیام های تبریک بی پایان است و نه تنها به نفع شرکت بلکه برای مشتریان شما نیز لذت بخش خواهند بود.

نتیجه گیری نهایی نحوه ی ‌ ارسال ارسال اتوماتیک و انبوه پیامک تبریکات

در این مقاله سعی کردیم درباره‌ ی نحوه ی ‌ پنل ارسال اس ام اس انبوه مدیرپیامک و انبوه پیامک تبریکات به شما اطلاعاتی را بدهیم و نحوه ی ‌ ارسال اتوماتیک و انبوه پیامک تبریکات را از ابعاد مختلف به طور کامل و جامع بررسی کردیم.

به طور کلی باید اظهار نمود که یکی از بهترین امکانات در حوزه ی ارسال اتوماتیک و انبوه پیامک تبریکات متعلق به پنل پیامکی "مدیر پیامک" می باشد.

در پایان امیدوار هستیم که با خواندن مقاله ی ارسال اتوماتیک و انبوه پیامک تبریکات به همه ی جواب های پرسش های مبهم خود در این حوزه رسیده باشید و در کسب و کار های خود با استفاده از این شیوه به بالاترین حد فروش خود برسید و موفق گردید.

پنل پیامک ارومیه

۴ بازديد

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس ارومیه و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در ارومیه صحبت کنیم همراه ما باشید.

ارسال پیامک تبلیغاتی در ارومیه

در سامانه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس ارومیه امکان ارسال پیامک به خطوط بلک لیست (ارسال پیامک انبوه با سیم کارت)، ارسال پیامک به تفکیک استان و شهر ، ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره، ارسال پیامک با کدپستی، ارسال پیامک بر اساس رده سنی و جنسیت ، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل ، ارائه خط خدماتی رایگان و... وجود دارد.

شما می توانید با ثبت نام پنل اس ام اس انتخابات از سامانه تابان اس ام اس و ارسال پیامک تبلیغات انتخابات برای انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .همچنین می توانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگان و پنل اس ام اس شورای شهر  با مشاورین ما در ارتباط باشید.

پنل اس ام اس ارومیه

اگر شما صاحب کسب و کار هستید تا به حال به داشتن پیامک انبوه و تاثیر چشم گیر پنل اس ام اس در افزایش مشتریان خود اندیشیده اید ؟ در این مقاله سعی بر این داریم تا تمامی امکانات پنل اس ام اس مخابرات ارومیه را برای صاحبان کسب و کار ارائه می دهد به طور کامل شرح نماییم .شما با ارسال سریع و فوری پیامک انبوه تبلیغاتی  می توانید با مخاطبین خود در ارتباط باشید و اطلاعات لازم کسب و کارتان را در اختیار آنها قرار دهید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

 

ارسال به بلک لیست در پنل اس ام اس ارومیه

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

پنل پیامک مخابرات ارومیه

امروزه از سامانه پیامک و پنل اس ام اس برای موارد گوناگونی مانند ارسال پیامک تبلیغاتی یا ارسال اس ام اس از طریق وب سرویس و… استفاده می‌شود ، هر کسب و کاری برای حفظ مشتری های فعلی و جذب مشتری جدید از پنل پیامک برای تعامل با مشتری و جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی پیامکی استفاده می‌کند. در کلان شهرهایی مانند ارومیه به دلیل جمعیت بالا و گستردگی مناطق بهترین روش تبلیغات هدفمند ، استفاده از سامانه اس ام اس ارومیه و ارسال پیامک بر اساس کدپستی یا ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت می‌باشد .

پنل اس ام اس مخابرات آذربایجان غربی

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل ها شما میتوانید بر اساس هدف خود پیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید .

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس ارومیه

توسط این امکان سامانه پیامکی ، کاربران می توانند ارسال پیامک از روی نقشه گوگل محله مورد نظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیام کوتاه ارسال کنند .

ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس مخابرات ارومیه

در این منو از ارسال ، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایندو سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش خواهد داد .شما با ارسال پیامک برای اصناف می توانید با توجه به تبلیغ خود برای دسته مشخصی از کسب و کار پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید پس از این مزیت غافل نمانید.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS در پنل اس ام اس ارومیه

همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل ارومیه می تواند فیدبک بالایی داشته باشد . در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهید به آن ارسال داشته باشید ، انتخاب مینمایید و پیامک خود را زمانبندی می کنید .برای دانستن ارسال پیامک تبلیغاتی از فایل اکسل با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در آذربایجان غربی

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در استان آذربایجان غربی ارسال نمایید .

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول آذربایجان غربی

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است . شما می توانید با  انتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید . آن هم به صورت هدفمند !در پنل پیامک تابان اس ام اس ارسال خودکار اس ام اس دریافتی به ایمیل امکان پدیر است و می توانید از این ویژگی استفاده کنید.

ارسال پیام صوتی ارومیه

تابان اس ام اس به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها ، در پنل های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که شما می توانیدبه جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنیدتا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند .

ارسال پیامک به کلیه شهرستان های آذربایجان غربی درپنل اس ام اس ارومیه

توسط این امکان سامانه پیامکی ، کاربران می توانند از روی پنل شهرستان موردنظر خود را انتخاب کردهو به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .برای دانستن نحوه انتقال پیامک دریافتی به URL با ما تماس بگیرد تا بتوانید پنل تبلیغاتی خود را اختصاصی کنید.

ارومیه , اشنویه نالوس , باروق , پلدشت , تکاب , چهاربرج , ربط , سرو , سیلوانه ,شاهین دژ، فیرورق , قوشچی , ماکو , مهاباد  میرآباد , نقده , نوشین , نالوس , میاندواب , محمدیار، کشاورز , قره ضیاءالدین , شاهین دژ کشاورز , سیمینه , سلماس , سردشت , خوی، چالدران , پیرانشهربازرگان , اواجیق , اشنویه , ایواوغلی , بوکان , تازه شهر، خوی، فیروق، ایواوغلی , سردشت میرآباد , محموداباد و…..

ویژگی های پنل اس ام اس ارومیه

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل پنل اس ام اس ارومیه ؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست

خدمات پنل پیامکی ارومیه

  1. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل پنل اس ام اس ارومیه برای شما ارسال می‌گردد
  2. ارسال پیامک تبریک مناسبت ها
  3. دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  4. پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت 24 ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  5. دفترچه تلفن دیجیتال
  6. به مشاوره رایگان برای خرید پنل پیامک نیاز دارید ؟
  7. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول ارومیه
  8. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول ارومیه
  9. منشی پیامکی خودکار
  10. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی ارومیه
  11. پشتیبانی 24 ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در ارومیه
  12. ارسال پیامک کلمات کلیدی
  13. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست ارومیه
  14. ارسال سن و جنسیت در ارومیه

اطلاع رسانی و تبلیغات پیامکی هدفمند

یکی از ارزانترین، سریعترین و موثرترین روش تبلیغات، ارسال پیامک تبلیغاتی میباشد با استفاده از امکانات قدرتمندی که پنل اس ام اس نیازپرداز در اختیار شما قرار میدهد میتوانید متن تاثیر گذار خود را در کمترین زمان ممکن به مخاطبان خود برسانید و با استفاده از بانک شماره ها و دیگر امکانات پنل پیامک، محصول و کار خود را تبلیغ نمایید و از این طریق مشتریان خود را افزایش دهید.
استفاده از پنل پیامک یکی ازبهترین و آسانترین راه ها برای اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با مشتریان میباشدیکی از ویژگی های پنل تابان اس ام اس وب سرویس پیام کوتاه می باشد که در کسب و کارتان به شما کمک می کند تا در صدر نشین های بازار خود باشید.

اینجا با شهرستان ارومیه بیشتر آشنا شویم

اُرومیّه یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در شمال غربی ایران که در منطقهآذربایجان واقع شده است. ارومیه با 1332 متر ارتفاع در غرب دریاچه ارومیه، در دامنه کوه سیر و در میان دشت ارومیه قرار گرفته است. هوای ارومیه در تابستان نسبتاً گرم ودر زمستان سرد می‌باشد.ارومیه به عنوان شهر دارای اولین بیمارستان به شیوه نوین، نخستین مرکز آموزش پزشکی، اولین مدرسه به شیوه نوین، اولین شبکه تلویزیون محلی، اولین نشریه محلی در ایران،[نیازمند منبع] پایتخت والیبال ایران، دومین شهر پرترافیک ایران شناخته می‌شود. دارالنشاط ، پاریس ایران ، شهر آب ، شهر ادیان، مذاهب و اقوام از القاب ارومیه است. ارومیه مدتی در دوره پهلوی به رضائیه تغییر نام داد.با عضویت در دفترچه تلفن با دریافت پیامک تبلیغاتی آسان را تجربه کنید و در کسب و کار خود به راحتی با مخاطبین خود در ارتباط باشید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

[

با کد تخفیف oromiye از سایت تابان اس ام اس با تخفیف 30 درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید ثبت نام پنل اس ام اس از تابان اس ام اس به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191099991 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

ارسال پیامک تبلیغاتی در اسالم

ارسال پیامک انبوه به روش ایرانسل منطقه ای

ارسال پیامک با کد پستی جدید همراه اول

ارسال پیامک تبلیغاتی در تبریز

پنل اس ام اس یزد
پنل پیامک کرج
ارسال پیامک تبلیغاتی تهران
پنل اس ام اس مخابرات اصفهان
پنل اس ام اس مشهد
ارسال پیامک تبلیغاتی اراک
ارسال پیامک انبوه همدان
پنل اس ام اس مخابرات شهرکرد

پنل اس ام اس شیراز
پنل پیامک کرمان
ارسال پیامک انبوه زاهدان
پنل اس ام اس مخابرات کاشان

پنل پیامک بوشهر

۴ بازديد

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس بوشهر و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در بوشهر صحبت کنیم همراه ما باشید.


ویژگی های پنل اس ام اس بوشهر :

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

 

ارسال به بلک لیست

ما میتوانیم پیامک شما را حتی به شماره هایی که دریافت اس ام اس تبلیغاتی را بسته اند، تحویل دهیم؛ برایتان باور نکردنی است؟! امتحان کنیدیکی از بهترین راه جمع آوری شماره مشتریان استفاده از پنل پیامک می باشد. از این پنل ها می توانید با مخاطبین خود در ارتباط باشید.

خدمات پنل اس ام اس بوشهر

  1. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  2. عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و دارای نماد اعتماد الکترونیک
  3. خدمات سازی خطوط
  4. پشتیبانی حرفه‌ای به‌صورت 24 ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  5. اگر برای تهیه پنل اس ام اس به مشاوره احتیاج دارید با شماره 02191099991 تماس بگیرید
  6. بانک شماره موبایل دائمی همراه اول بوشهر
  7. ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت در بوشهر
  8. نمایندگی پنل اس ام اس در بوشهر
  9. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست بوشهر
  10. پیامک اعتبار سنجی
  11. ارسال پیامک تبلیغاتی در بوشهر
  12. پشتیبانی 24 ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در بوشهر
  13. ارسال پیامک

سامانه پیامک بوشهر چه قابلیت هایی دارد ؟

در سامانه اس ام اس استان بوشهر،  نوشتن پیامک، مدیریت سامانه پیامک، تعداد آن، تنظیم زمان ارسال اس ام اس و انتخاب شماره های اعتباری و دائمی برای ارسال در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

قبل از هر چیز شاید از خودتان بپرسید "شماره های افراد ساکن استان بوشهر را از کجا گیر بیاوریم؟” خیلی ساده است! یکی از امکانات سامانه پیامک بوشهر بانک شماره موبایل بروز است که تابان اس ام اس بصورت رایگان و دسته بندی شده در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید با استفاده از این بانک شماره تلفن، پیامک انبوه تبلیغاتی در شهرهای مختلف استان بوشهر ارسال کنید.

شماره های فعال مناطق شهری استان بوشهر در سامانه پیامک موجود می باشند و شما می توانید به راحتی به مناطق هدف خود در استان بوشهر پیامک ارسال کنید.آیا می خواهید تبلیغاتی به روز داشته باشید؟ پیشنهاد تابان اس ام اس به شما استفاده از پنل ارسال تماس صوتی می باشد.

ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی در شهرستانها و شهرهای استان بوشهر از جمله :

بانک شماره های تلفن همراه شهرستانهای مختلف استان بوشهر در تابان اس ام اس موجود است و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

آباد • آب‌پخش • آبدان • امام حسن (شهر) • انارستان (جم) • اهرم (شهر) • بادوله • برازجان • بردخون • بردستان • بندر بوشهر • بندر دیر • بندر دیلم • بندر ریگ • بندر سیراف • بندر کنگان • بندر گناوه • بنک • بوشکان • تنگ ارم • جم (شهر) • چغادک • جزیره خارک • خورموج • دالکی • دلوار • دوراهک • ریز (شهر) • سعدآباد (بوشهر) • شبانکاره (بوشهر) • شنبه (شهر) • عالی‌شهر • عسلویه • کاکی • کلمه (شهر) • نخل تقی • وحدتیه • بیدخون • بهارستان • چاه مبارک • دشتستان • گناوه • کنگان • دشتی • دیر • دیلم • بندر عسلویه • تنگستان •

اما شاید برخی از افراد احتیاجی به ارسال اس ام اس تبلیغاتی بصورت انبوه نداشته باشند و بخواهند تنها به مناطق مشخصی از شهر های استان بوشهر پیامک تبلیغاتی ارسال کنند. چکار باید کرد؟

ارسال پیامک بر اساس کدپستی منطقه ای در سامانه پیامک بوشهر

برای ارسال هدفمند شما سامانه پیامک بوشهر، امکانی با نام ارسال به کدپستی را فراهم کرده است تا شما هزینه تبلیغاتی خود را صرف کاری کنید که برایتان بازدهی داشته باشد. فقط کافیست کدپستی منطقه ای را که میخواهید اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید، در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنید.آیا میدانید ارسال BTS چیست ؟ برای پاسخ به این سوال روی آن کلیک کنید تا مطالب مفیدی کسب کنید.

اگر فروشگاه پوشاک ، مواد غذایی و… دارید

معمولا اغلب مشتریان شما را افراد نزدیک به محل کسب و کارتان تشکیل میدهند. پس بازار هدف شما دقیقا حول مکانی است که در آنجا فعالیت دارید.

لطفا در پنل پیامک به قسمت ارسال منطقه ای بروید و شهرهای استان بوشهر را انتخاب کنید. تنها کافیست برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید. تعداد مخاطبان موجود نشان داده میشود که میتوانید به همه یا تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید.

همچنین شما شهروند عزیز می توانید با مراجعه به صفحه پنل پیامک خوزستان با تخفیف 30 درصدی از امکانات پنل پیامک خوزستان نظیر دارا بودن بانک شماره های به‌روز- پشتیبانی 24 ساعته واقعی و حرفه ای-ویدیو های آموزشی کار با سامانه پیامک و…. مطلع شویدشما می توانید برای تبلیغات خود با پنل اس ام اس ایرانسل به تمامی شماره های ایرانسل ارسال پیامک خود را انجام دهید امتحان کنید.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل در پنل پیامک بوشهر

یکی دیگر از امکانات سامانه پیام کوتاه بوشهر، قابلیت ارسال پیامک از طریق دکل میباشد. به این ترتیب که شما میتوانید تنها به شماره های ایرانسل از این طریق پیامک ارسال کنید. اگر کسب و کارتان در محلی است که افراد زیادی از آنجا تردد میکنند، میتوانید با انتخاب محل مورد نظر خود از روی نقشه، به همه اشخاصی که تا 7 روز از آنجا عبور کرده اند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.شما با ارسال پیامک به بانک مشاغل می توانید با توجه به تبلیغ خود برای دسته مشخصی از کسب و کار پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید پس از این مزیت غافل نمانید.


ارسال پیامک براساس تفکیک سن و جنسیت در سامانه پیامک بوشهر

جدای از بحث تبلیغات پیامکی و سامانه پیامک برای بوشهر، شما برای شروع بازاریابی ابتدا باید بازار هدف و مشتریان خود را بشناسید. آیا مشتریان شما محدود به سن و یا جنسیت خاصی هستند؟ اگر اینطور است باید برنامه ای اساسی برای هدفمند شدن پیامک هایتان داشته باشید. اما نگران نباشید ما در تابان اس ام اس به فکرش بوده ایم! پنل پیامک بوشهر این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید بصورت هدفمند پیامک ارسال کنید.

دقیقا یکی از رازهای موفقیت کسب و کارهای بزرگ، ارسال پیامک هدفمند میباشد. بیشتر آموزشگاه ها، سالن های آرایشی، فروشندگان لباس و… از این راه برای افزایش فروش خود استفاده میکنند.در پنل پیامک تابان اس ام اس ارسال خودکار اس ام اس دریافتی به ایمیل امکان پدیر است و می توانید از این ویژگی استفاده کنید.

 پنل اس ام اس بوشهر چه ویژگی هایی دارد که آنرا متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس بوشهر ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا 100٪ تبلیغات می باشد، همچنین از دیگر ویژگی ها می توان مدیریت کامل تبلیغات، عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی و نداشتن هزینه توزیع را نام برد.برای دانستن نحوه انتقال پیامک دریافتی به URL با ما تماس بگیرد تا بتوانید پنل تبلیغاتی خود را اختصاصی کنید.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

سرعت بالای ارسال اس ام اس

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.یکی از ویژگی های پنل تابان اس ام اس وب سرویس پیام کوتاه می باشد که در کسب و کارتان به شما کمک می کند تا در صدر نشین های بازار خود باشید.

دسترسی سریع و آسان

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.یکی از کاربردی ترین امکانات پنل تابان اس ام اس دفترچه تلفن در پنل پیامکی است که شماره مخاطبین خود را می توانید بصورت دسته بندی داشته باشید.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.با عضویت در دفترچه تلفن با دریافت پیامک تبلیغاتی آسان را تجربه کنید و در کسب و کار خود به راحتی با مخاطبین خود در ارتباط باشید.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک بوشهر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل اس ام اس مخابرات بوشهر

پنل پیامک بوشهر دارای شماره اختصاصی ارسال پیام کوتاه می باشد و مشترکین شما می توانند علاوه بر ارسال پیامک، دریافت پیامک نیز داشته باشند و معنی این حرف آنست که شماره مذکور برای ارسال و دریافت پیام کوتاه تنها در اختیار یک مشترک می باشد. پنل اس ام اس مخابرات بوشهر، جهت ارسال های انبوه و تکی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران سامانه پیام کوتاه بوشهر هیچگونه محدودیتی در ارسال پیامک ندارند.در پنل پیامک تابان اس ام اس انتقال پیامک های دریافتی به موبایل و ایمیل امکان پدیر است و می توانید از این ویژگی استفاده کنید.


بیشتر مردم بوشهر به زبان فارسی با لهجه محلی تکلم می‌کنند. بندر امروزی بوشهر را نادرشاه افشار در 1736 میلادی رونق دوباره بخشید. نام این محل پیش از آن ریشهر بود. بندر بوشهر به خاطر عواملی مانند صیادی وجود نیروگاه اتمی، کشتی سازی و صادرات از این بندر رونق اقتصادی گرفته‌است.شما با ارسال پیامک تبلیغاتی خودکار  می توانید بخشی از کسب و کار خود را سازمان دهی کنید و با ارسال پیامک بصورت خودکار از تماس های مکرر جلوگیری می کنید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

[

با کد تخفیف boshehr از سایت تابان اس ام اس با تخفیف 30 درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید ثبت نام پنل اس ام اس از تابان اس ام اس به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191099991 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

ارسال پیامک تبلیغاتی در بندر ماهشهر

ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز

ارسال پیامک تبلیغاتی در اندیمشک

پنل پیامک برای شهرداری

پنل پیامک آبادان
ارسال پیامک تبلیغاتی اهواز
ارسال پیامک انبوه بندرعباس
پنل اس ام اس مخابرات چابهار
پنل اس ام اس سبزوار
ارسال پیامک تبلیغاتی ابهر
ارسال پیامک انبوه گرگان
پنل اس ام اس مخابرات آزاد شهر

پنل اس ام اس تهران
پنل پیامک ارومیه
ارسال پیامک تبلیغاتی اصفهان
ارسال پیامک انبوه مشهد

پنل پیامک کرمانشاه

۴ بازديد

ارسال پیامک تبلیغاتی به شهر های مختلف از جمله کرمانشاه، نحوه ارسال پیامک انبوه در کرمانشاه و امکانات پیشرفته تبلیغاتی در سامانه پیامک کوتاه تابان اس ام اس بررسی می کنیم.


نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

 

امکانات سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی در کرمانشاه

اولین سوالی که برای شما پیش می‌آید این است که بانک شماره های افراد ساکن در استان کرمانشاه را از کجا تهیه کنم؟ خیالتان راحت باشد نیازی نیست شما کاری انجام دهید، یکی از قابلیت‌های پنل پیامکی کرمانشاه دارا بودن بانک شماره های به روز افراد ساکن در استان کرمانشاه می‌باشد که به صورت رایگان و تفکیک شده در اختیار شما قرار داده می‌شود.

خوب حالا که خیالتان از بانک شماره های کرمانشاه راحت شد، ممکن است این سوال ذهن شما  را به خود درگیر کند که مشتریان من در محدوده مکانی مشخصی از شهر کرمانشاه قرار دارند و من نیازی به ارسال پیامک انبوه به شهر کرمانشاه را ندارم، کاملا حق با شما است هیچ کسی دوست ندارد بودجه تبلیغاتی را صرف کاری کند که برایش سود نداشته باشد. شما همچنین میتوانید برای خرید بهترین پنل اس ام اس مقاله آموزش خرید پنل اس ام اس را در سایت تابان اس ام اس مطالعه نمایید .

اگر شما فروشگاه مواد غذایی، پوشاک و … داشته باشید: 

احتمال اینکه افراد ساکن در نزدیکی محل فروشگاه شما به فروشگاه شما مراجعه کنند به مراتب بسیار بیشتر از کسانی است که در محدوده اطراف فروشگاه شما نیستند. شما می‌توانید با استفاده از  قابلیت ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی در کرمانشاه و ارسال اس ام اس از روی نقشه برای استان کرمانشاه به محدوده مورد نظر خود در کرمانشاه پیامک ارسال کنید و تا بازخورد بهتری بگیرید و هزینه کمتری را پرداخت کنید. (چه از این بهتر؟) امروزه انتخاب بهترین پنل پیامکی برای مردم سخت شده است ما شما را از امکانات و مزایا و معایب این پنل ها آشنا می کنیم تا بتوانید تصمیم درستی در تبلیغات کسب و کار خود بگیرید.

سامانه پنل اس ام اس کرمانشاه :

پیامک قابلیت ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت را دارد، این قابلیت به شما کمک می‌کند تا پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنید و آموزشگاه‌های کنکور و آرایشگاه‌ها از این روش ارسال پیامک به دفعات استفاده می‌کنند، اگر در این صنف هستید یکی از رازهای موفقیت رقیبتان را فاش کردیم. برای رشد کسب و کارتان از ارسال پیامک هدفمند استفاده کنید تا از لحاظ درامدی به رشد خوبی برسید.

ارسال پیامک انبوه و ارسال پیامک تبلیغاتی در کرمانشاه

اگر وقت کافی و یا نیرو برای کار با سامانه پیامک را ندارید ولی می‌خواهید تبلیغات پیامکی انجام دهید، با خیال راحت ارسال پیامک انبوه در کرمانشاه را به تیم تابان اس ام اس بسپارید. واحد ارسال اس ام اس تبلیغاتی تابان اس ام اس با مشاوره رایگان در نگارش متن، زمان ارسال پیامک، نوع ارسال پیامک و … به شما کمک خواهد کرد که بیشترین بازخورد را از تبلیغات پیامکی خود دریافت کنید.برا دانستن نحوه ارسال پیامک سفید روی مطلب کلیک کنید تا بتوانید از این ویژگی برای پنل خود استفاده کنید.

انواع ارسال پیامک در کرمانشاه

  • ارسال از طریق نقشه گوگل
  • ارسال از طریق کد پستی
  • ارسال پیام صوتی
  • استفاده از کلمات کلیدی
  • ارسال متطقه ای
  • ارسال دکل بی تی اس

که در زیر به توضیح مختصری در خصوص برخی از اوناع ارسال پرداخته ایم

ارسال پیامک از طریق دکل BTS

در مقابل ارسال پیامک از طریق کدپستی و نقشه گوگل شیوه دیگری از ارسال پیامک به عنوان ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی BTS وجود دارد.

قبلا یک مقاله مفصل در مورد ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی BTS نوشته‌ایم، که می‌توانید مقاله را مطالعه نمایید

اما تفاوت اصلی ارسال پیامک از طریق دکل بی تی اس (BTS) و ارسال پیامک بر اساس کدپستی چیست؟

هنگام ارسال پیامک براساس نقشه گوگل پیامک شما به افرادی ارسال می‌شود که در زمان خرید سیم‌کارت آدرس منطقه هدف شما برای ارسال پیامک را اعلام کرده‌اند، گاهی اوقات لازم است شیوه تبلیغات و بازاریابی پیامکی را تغییر دهید و به افرادی که همین الان در محل حضور دارند پیامک ارسال کنید به کمک ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی BTS می‌توانید به افرادی که از دکل مخابراتی در محدوده شما سرویس می‌گیرند پیامک ارسال کنید و سرویس ارسال پیامکBTS فقط توسط اپراتور ایرانسل ارائه می‌شود. شما می توانید سامانه پیامک هلو را فعال کنید و برای بخش حسابداری خود استفاده کنید.

 بانک شماره های مشاغل استان کرمانشاه

یکی دیگر از امکاناتی که سامانه پیامکی کرمانشاه بانک شماره های مشاغل و اصناف در استان کرمانشاه می‌باشد. کارت ویزیت الکترونیکی

معلمان – وکلای دادگستری – دفاتر زیارتی –  مشاوران املاک – مدیران صنایع – بازیافت – آرایشی و بهداشتی – بیمارستان –  پوشاک – جواهرات –  چاپ و بسته بندی – دکوراسیون – خودروسازی – صنایع چوب –  صنعت پلاستیک – صنعتی –  عمرانی – فولاد – کاغذ و مقوا – کشاورزی و دام – ماشین آلات غذایی –  ماشین آلات صنعتی – مصالح ساختمانی – مواد غذایی – نساجی و ریسندگی

به کدام شهرهای استان کرمانشاه می‌توانم پیامک بفرستم؟

بانک شماره های موبایل شهرستان‌های استان کرمانشاه در پنل پیامکی ما موجود است و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

گیلان غرب، کرمانشاه، اسلام آباد غرب، جوانرود، کنگاور، سرپل ذهاب، پاوه، قصر شیرین، تازه آباد، رباط،سنقر ،روانسر، کرند غرب، ثلاث، صحنه ، هرسین، بیستون، نوسود، حمیل ،کوزران، گهواره، سرمست، هلشی، میانراهان، شاطر آباد، باینگان، سطر، قزانچی، نودشه، ازگله، سومار ،کنگاور ، ماهیدشت ، گوار

پنل پیامک کرمانشاه با داشتن امکانات پیشرفته و بانک شماره های به‌روز به شما کمک می‌کند که علاوه بر حفظ مشتریان فعلی و ارتباط پایدار و دوطرفه با آنها (با استفاده از قابلیت ارسال و دریافت پیامک) به جذب مشتری‌ جدید بپردازید و کسب و کار خود را در استان البرز گسترش دهید. همچنین شما می توانید با خرید خط اختصاصی اس ام اس از امکانات بیشتری استفاده کنید

ویژگی‌های متمایز سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی در کرمانشاه

  1. پشتیبانی 24 ساعته واقعی
  2. جمع آوری شماره موبایل مشتریان
  3. دارا بودن بانک شماره های به‌روز
  4. ویدیو های آموزشی کار با سامانه پیامک
  5. ارسال اس ام اس با خط ثابت
  6. تعرفه مناسب با توجه به خدمات ارائه شده
  7. تضمین عودت وجه در صورت عدم رضایت
  8. کنترل وسایل برقی با SMS

مزایای اصلی ارسال پیامک تبلیغاتی در کرمانشاه را می توان با چند گزینه توضیح داد:

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد. یکی دیگر از ویژگی های پنل ما ارسال پیامک از طریق پترن می باشد که بتوانید از الگوهای آماده برای تبلیغات خود استفاده کنید.

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد. با ارسال پیامک کد تخفیف نیز می توانید در کسب و کار خود تبلیغاتی مفید داشته باشید.

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد. با ارسال پیامک خودکار یادآوری به مخاطبین خود کمک می کنید تا در پرداخت اقساط و ... خود بتوانید مدیریت بهتری داشته باشند و استفاده از این ویژگی برای مخاطب شما ارزش بیشتری می گذارد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام گروهی در کرمانشاه از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد. شما با ارسال پیامک تبلیغاتی خودکار  می توانید بخشی از کسب و کار خود را سازمان دهی کنید و با ارسال پیامک بصورت خودکار از تماس های مکرر جلوگیری می کنید.

با سامانه پیامک کرمانشاه می‌توانید چه اقداماتی انجام دهید؟

  • با سامانه پیامک کرمانشاه می‌توانید برای استان و شهر کرمانشاه، پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  • می‌توانید به مناطق مختلف در کرمانشاه، پیامک ارسال نمایید.
  • با دانستن در مورد نحوه استفاده از منشی عضویت تبلیغاتی آسان را تجربه کنید و در کسب و کار خود به راحتی با مخاطبین خود در ارتباط باشید.
  • می‌توانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید
  • از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  • یکی از کاربردی ترین امکانات پنل تابان اس ام اس دفترچه تلفن در پنل پیامکی است که شماره مخاطبین خود را می توانید بصورت دسته بندی داشته باشید.
  • می‌توانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید
  • می‌توانید به بانک شماره موبایل های استان کرمانشاه، دسترسی داشته باشید.
  • می‌توانید به سرشماره های رند کرمانشاه پیامک ارسال کنید
  • یکی از ویژگی های پنل تابان اس ام اس ارسال پیامک از طریق وب سایت می باشد که در کسب و کارتان به شما کمک می کند تا در صدر نشین های بازار خود باشید.
  • می‌توانید همین الان تبلیغات پیامکی را آغاز کنید.
  • ارسال پیامک تبلیغاتی در کرمانشاه
  • دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان

امکانات پنل پیامک کرمانشاه

  1. پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  2. فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  3. ارسال پیامک تبلیغاتی دریافتی به URL
  4. ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  5. ویدیو‌های آموزشی
  6. نمایندگی فروش پنل اس ام اس
  7. خط خدماتی اشتراکی رایگان
  8. ارسال پیامک سریع زیر 5 ثانیه
  9. افزونه اورجینال digits

برای مطالعه بیشتر درباره کرمانشاه

کِرْمانْشاهْ نهمین شهر پرجمعیت و یکی از کلان شهرهای ایران و مرکز استان کرمانشاه در ایران می‌باشد. شهر کرمانشاه بزرگترین شهر کردنشین و مهمترین شهر در منطقهٔ مرکزی غرب ایران است. کرمانشاه از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایران به شمار می‌رود و پیدایش آن به سده چهارم میلادی بازمی‌گردد و از آن دوران تا حمله اعراب به ایران به عنوان دومین پایتخت ساسانیان مورد توجه حکومت بود. در دوران سلجوقیان در قرن یازدهم میلادی کرمانشاه به عنوان شهر ارشد کردستان انتخاب شد. در پنل پیامک تابان اس ام اس انتقال پیامک های دریافتی به موبایل و ایمیل امکان پذیر است و می توانید از این ویژگی استفاده کنید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

 

با کد تخفیف kermanshah1 از سایت تابان اس ام اس با تخفیف 30 درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید ثبت نام پنل اس ام اس از تابان اس ام اس به صورت آنی می باشد و پنل خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191099991 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

 

پنل پیامک رشت

۳ بازديد

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس رشت و ارسال پیامک تبلیغاتی در رشت صحبت کنیم همراه ما باشید.

ارسال پیامک تبلیغاتی در رشت

در سامانه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس رشت امکان ارسال پیامک بر اساس رده سنی و جنسیت،  ارسال پیامک به خطوط بلک لیست (ارسال پیامک انبوه با سیم کارت)، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل، ارسال پیامک به تفکیک استان و شهر، ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره، ارسال پیامک با کدپستی،، ارائه خط خدماتی رایگان و... وجود دارد.

شما می توانید با ثبت نام پنل اس ام اس انتخابات از سامانه تابان اس ام اس و ارسال پیامک تبلیغات انتخابات برای انتخابات مختلف اعم ازانتخابات شورای شهر، انتخابات مجلس، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید. همچنین می توانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگان و پنل اس ام اس شورای شهر  با مشاورین ما ارتباط بگیرید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

[

پنل اس ام اس رشت

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل ها شما میتوانید بر اساس هدف، پیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید ( ارسال پیام منطقه ای ) .

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس مخابرات رشت

توسط پنل اس ام اس رشت ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب کنندو به تعداد مورد نظر از شماره ها پیامک ارسال کنند .

ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل پیامک رشت

در سامانه پیامک رشت، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد کنند و سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را به نمایش خواهد گذاشت. شما با ارسال پیامک به تعداد زیاد میتوانید در هزینه های تبلیغاتی خود  صرفه جویی کنید.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS رشت

همانطور که می دانید ارسال از طریق دکل bts فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل رشت می تواند بازدهی بالایی داشته باشد. در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهید به آن ارسال داشته باشید، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید. شما می توانید سامانه پیامک هلو را فعال کنید و برای بخش حسابداری خود استفاده کنید.

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در رشت

در ارسال از طریق تفکیک سن و جنسیت شما میتوانید انتخاب کنید که برای خانم ها یا آقایان ارسال داشته باشید و همچنین در این نوع ارسال میتوانید رده ی سنی را مشخص کنید و در شهرستان رشت این نوع ارسال را داشته باشید.

امروزه 50 درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک تبلیغاتی در رشت  یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و یادآوری نام و برند و محصول شما می باشد.کارت ویزیت الکترونیکی چیست؟

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول رشت

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است. شما می توانید با انتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید . آن هم به صورت هدفمند !همچنین شما می توانید با خرید خط اختصاصی اس ام اس از امکانات بیشتری استفاده کنید.

ارسال پیام صوتی پنل اس ام اس رشت

تابان اس ام اس به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها، در پنل های اس ام اس خود امکان ارسال پیام صوتی را در نظر گرفته است که افراد می توانند به جای پیام متنی، پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنند تا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس بگیرد و فایل صوتی شما برای آنها پخش شود.

ارسال پیامک به کلیه شهرستان های گیلان

کاربران می توانند از روی پنل حود شهرستان موردنظر خود را در رشت انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .از دیگر ویژگی های پنل تابان اس ام اس ارسال پیامک تبلیغاتی آماده می باشد که بتوانید از الگوهای آماده برای تبلیغات خود استفاده کنید.

رشت، بندر انزلی، لاهیجان، لنگرود، هشتپر، آستارا، صومعه سرا، آستانه اشرفیه، رودسر

فومن، خمام، سیاهکل، رضوانشهر، ماسال، منجیل، املش، کیاشهر، رستم‌آباد، لوشان

سنگر، کلاچای، لوندویل، اسالم، رحیم‌آباد، لشت نشا، رودبار، کوچصفهان، چاف و چمخاله

چابکسر، شفت، پره‌سر، لولمان، خشکبیجار، مرجغل، کومله، بازارجمعه، چوبر، شلمان

گوراب زرمیخ، واجارگاه، حویق، لیسار، رودبنه، جیرنده، رانکوه، احمدسرگوراب، اتاقور

دیلمان، ماکلوان، بره‌سر، توتکابن، ماسوله، رودبار

ویژگی پنل اس ام اس رشت

  • پنل پیامک مادام العمر ( life time )
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت 24 ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • در پنل پیامک وضعیت دلیوری پیامک برای شما به نمایش گذاشته می شود.
  • فعال سازی آنی پنل ؛ به محض خرید
  • جمع آوری شماره موبایل مشتریان
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از ثبت نام پنل اس ام اس رشت برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • با خرید دستگاه ذخیره ساز شماره مشتری و ارسال پیامک به آنها پیامک ارسال کنید .

چه ویژگی هایی پنل پیامک رشت را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس رشت ارسال پیام تبلیغاتی در رشت و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا 100٪ تبلیغات است، همچنین از دیگر ویژگی ها می توان مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط  آب و هوایی را نام برد. آیا می دانید نرم افزار CRM چیست ؟ و په کاربردی دارد؟

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

سرعت بالای ارسال پیامک

از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات ارسال پیامک است که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد. برای مطالعه چگونه وسایل برقی را با پیامک کنترل کنیم روی مطلب کلیک کنید تا اطلاعات لازم را دریافت کنید.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد. آیا می خواهید تبلیغاتی به روز داشته باشید؟ پیشنهاد تابان اس ام اس به شما استفاده از پنل صوتی می باشد.

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی به مخاطب نمیدهد. تنها باید متن پیامک ارسالی جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه میدارد. شما با ارسال پیامک انبوه به اصناف  می توانید با توجه به تبلیغ خود برای دسته مشخصی از کسب و کار پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید پس از این مزیت غافل نمانید.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد. برای دانستن ارسال پیامک تبلیغاتی از فایل اکسل با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

از دیگر ویژگی های سامانه پیامک رشت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ارسال پیامک تبلیغاتی در رشت از پنل اس ام اس رشت

پنل پیامک رشت دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک می باشد و مشترکین شما می توانند علاوه بر ارسال پیامک، دریافت پیامک نیز داشته باشند و این بدین معناست که شماره مذکور برای ارسال و دریافت پیام کوتاه تنها در اختیار یک مشترک می باشد. پنل اس ام اس مخابرات رشت، جهت ارسال های انبوه و تکی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران پنل ارسال اس ام اس رشت هیچگونه محدودیتی در ارسال پیامک ندارند. با عضویت در دفترچه تلفن با دریافت پیامک تبلیغاتی آسان را تجربه کنید و در کسب و کار خود به راحتی با مخاطبین خود در ارتباط باشید.

کلام آخر…

برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی به نقاط و شهرهای مختلف استان گیلان، تنها کافیست پنل ارسال اس ام اس رشت تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید. آن هم با بانک شماره تلفن رایگان! با ارسال پیامک خودکار یادآوری به مخاطبین خود کمک می کنید تا در پرداخت اقساط و ... خود بتوانید مدیریت بهتری داشته باشند و استفاده از این ویژگی برای مخاطب شما ارزش بیشتری می گذارد.


نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

 

با کد تخفیف rasht از سایت تابان اس ام اس با تخفیف 30 درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید ثبت نام پنل اس ام اس از تابان اس ام اس به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین نرم افزار ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 02191099991 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

ارسال پیامک تبلیغاتی در اسالم

ارسال پیامک تبلیغاتی در بابلسر

پنل پیامک شورای شهر

افزونه دیجیتس 

پنل اس ام اس کاشان
پنل پیامک تهران
ارسال پیامک تبلیغاتی کرج
ارسال پیامک انبوه اصفهان
پنل اس ام اس مخابرات بجنورد
پنل اس ام اس تبریز
پنل پیامک یزد
ارسال پیامک تبلیغاتی کرمان
ارسال پیامک انبوه ملایر
پنل اس ام اس مخابرات ایلام

پنل پیامک شیراز

۳ بازديد

با توجه به اینکه امروزه استقبال از تبلیغات پیامکی گسترش یافته قصد داریم در این مقاله به توضیح چگونگی استفاده از پنل پیامکی و مزایای تبلیغات پیامکی نسبت به سایر روشها بپردازیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز

امروزه در شهرهای بزرگی مثل شیراز کسب  و کارهای مختلف از روش ارسال پیامک استفاده میکنند. شما میتوانید با خرید و ثبت نام پنل پیامکی در تابان اس ام اس یکی از کاربرهای ما شوید و با دسترسی به بانک شماره های مخاطبین در شیراز برای تبلیغ کسب و کار خود از پنل پیامکی شیراز استفاده کنید.

لازم به ذکر در سامانه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس شیراز امکان ارسال پیامک به خطوط بلک لیست (ارسال پیامک انبوه با سیم کارت) وجود دارد. بلک لیست یا لیست سیاه مخابراتی افرادی هستند که به میل خود از دریافت پیام تبلیغاتی انصراف داده اند. ولی در سامانه تابان اس ام اس راه حل های مختلفی برای ارسال پیامک به این افراد وجود دارد.

از پنل پیامکی شیراز استفاده های مختلفی از جمله تبلیغ کسب و کار، ارسال آگهی های جذب نیرو، ارسال پیام اطلاع رسانی، پیام تبریک تولد، پیام اخطاریه و یا حتی برای تبلیغ کاندیدای انتخابات اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره استفاده کرد.

ارسال اس ام اس تبلیغاتی در شیراز

اگر شما اهل شهر شیراز هستید و قصد ثبت نام پنل اس ام اس شیراز دارید یا قصد شما ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز (شیراز، لامرد، فسا، سپیدان و…) است با ما همراه باشید تا امکانات یک پنل اس ام اس معتبر را بررسی کنیم.

حتما خود شما هم به این مسئله واقف هستید که در حال حاضر استفاده از تبلیغاتی پیامکی جایگزین روش‌های قدیمی مانند پخش تراکت و تبلیغ در روزنامه‌ها شده است. برایم سوال است بدانم آیا هنوز هم کسی برای صفحه تبلیغات روزنامه وقت می‌گذارد؟

با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در شیراز می توانید به راحتی و با کمترین هزینه کسب و کار خود را تبلیغ کرده و به کسب و کار خود رونق دهید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف shiraz1 استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

امکانات سامانه پیام کوتاه شیراز

ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز با استفاده از پنل پیامکی تابان اس ام اس با روشها مختلفی قابل انجام می باشد. سامانه پمل پیامکی تابان اس ام اس با در اختیار قرار دادن بانک شماره های کل کشور به شما این امکان را میدهد برای هر جای کشور که نیاز دارید پیامک ارسال کنید. با ذکر این مطلب نگرانی خیلی از افراد در خصوص بانک شماره برطرف میشود.

اگر شما لیستی از شماره مشتریان خود را داشته باشید هم میتوانید برایشان پیامک گروهی ارسال کنید. اگر در خصوص استفاده از پنل پیامکی شیراز سوال دارید  ما در سایت تابان اس ام اس به تمامی سوالات شما پاسخ می دهیم با ما در ارتباط باشید.

 

انواع روشهای ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز

همانطور که در بالاتر نیز اشاره شد انواع روشها برای ارسال پیامک گروهی و تکی در سامانه پنل پیامک تابان اس ام اس وجود دراد که در زیر به توضیح مختصری درباره هر یک پرداخته ایم.

ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز به روش ایرانسل منطقه ای

در این روش بانک شماره های ایرانسل به تفکیک شهرهای مختلف در اختیار کاربر قرار میگیرد و کاربر به خاتیار خود برای هر کدام از شهرها که تمایل داشته باشد پیامک ارسال می کند.

ارسال پیامک تبلیغاتی گروهی در شیراز بر اساس کد پستی

یکی دیگر از روشهای ارسال پیامک گروهی در شیراز ارسال از طریق کدپستی می باشد. در سامانه چنل پیامکی تابان اس ام اس به روز ترین بانک شماره ها موجود می باشد. شما با در دست داشتن 5 رقم اول کد پستی منطقه مورد نظ می توانید برای همه شماره های همراه اولی که موقع خرید سیم کارت کد پستی آن منطقه را اعلام کرده اند پیامک ارسال کنید. در این روش امکان فیلتر سن و جنسیت نیز وجود دارد.

ارسال پیامک تبلغاتی انبوه در شیراز به روش دکل بی تی اس

یکی از روشهای پر طرفدار ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در شیراز ارسال از طریق دکل بی تی اس می باشد. این روش یک روش هدفمند می باشد بدین صورت که شما از روی نقشه منطقه مورد نظر خود را انتخاب می کنید و برای شماره های ایرانسل فعالی که طی دو هفته اخیر از دکل ایرانسل موجود در  منطقه آنتن گرفته باشند پیامک ارسال می شود. این روش این مزیت را دارد که حتی برای افرادی هم که ساکن آن منطقه نیستند و بنا به هر دلیلی در آن منطقه رفت و آمد دارند پیامک ارسال می شود.

بانک شماره های مشاغل استان فارس

یکی دیگر از امکاناتی که سامانه پیامکی شیراز بانک شماره های مشاغل و اصناف در استان فارس می‌باشد.شما با ارسال مشاغل کل کشور می توانید با توجه به تبلیغ خود برای دسته مشخصی از کسب و کار پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید پس از این مزیت غافل نمانید.

معلمان – وکلای دادگستری – دفاتر زیارتی – مشاوران املاک – مدیران صنایع – بازیافت – آرایشی و بهداشتی – بیمارستان – پوشاک – جواهرات – چاپ و بسته بندی – دکوراسیون – خودروسازی – صنایع چوب – صنعت پلاستیک – صنعتی – عمرانی – فولاد – کاغذ و مقوا – کشاورزی و دام – ماشین آلات غذایی – ماشین آلات صنعتی – مصالح ساختمانی – مواد غذایی – نساجی و ریسندگی

ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز به روش ارسال منطقه ای

بانک شماره های موبایل شهرستان‌های استان فارس در پنل پیامکی ما موجود است و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

قادر آباد، شیراز، جهرم، لار، مرودشت، قیروکارزین، خشت، استهبان، اقلید، فسا، نور آباد، خرامه، حاجی آباد، مصیری، فیروز آباد، نی ریز، صفاشهر، قائمیه، آباده طشک، لارستان، بهمن، سپیدان، آباده، زرقان، ارسنجان، جنت شهر، گله دار،خنج، کوار، داراب، علامرودشت، جویم، بیرم، کازرون، بنارویه، قطب آباد، اشکنان، فتح آباد، اوز، گراش، سیدان، لامرد، بیضا، سعادت شهر، سروستان، زاهد شهر، خاوران، فراشبند، اهل، سده، بوتان، بالاده، صغاد، باب انار، کنار تخته، ایزد خواست، شهر پیر، سورمق، مشکان، میمند، مهر، افزار، نودان، کامفیروز، خرم بید، بهشت گمشده، داریان، کره ای، دبیران، خرام، ایج، لپونی، وراوی، نوبندگان

در این روش از ارسال امکان تعیین پیش شماره با کد مشخص مثلا 0917 با کد 1 وجود دارد.


ارسال پیامک از طریق فایل اکسل

اگر شما لیستی از شماره های مخاطبین و مشتریان خود داشته باشید به راحتی میتوانید با استفاده از پنل پیامکی تابان اس ام اس برا آنها به صورت گروهی پیامک ارسال کنید و حتی می توانید لیست خود را در قالب دفترچه تلفن در پنل خود ذخیره کنید تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

ویژگی‌های متمایز ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز

  • خط خدماتی اشتراکی رایگان
  • مادام العمر بودن پنل
  • پشتیبانی قوی
  • دریافت پیامک
  • ارایه گزارشات ارسال
  • ارسال در کمتر از 5 ثانیه بر اساس پترن
  • قابلیت ایجاد همکار با دسترسی های مختلف
  • ارسال با کلمات کلیدی
  • کد تایید محصول و گارانتی محصول
  • امکان نظرسنجی

امکانات سامانه پیامک تابان اس ام اس برای شیراز

با استفاده از سامانه پیامک تابان اس ام اس می‌توانید به بانک شماره های استان فارس از جمله شهر شیراز دسترسی داشته باشید.

در سامانه پیامک تابان اس ام اس این امکان وجود دارد که بر اساس کد پستی به مناطق مورد نظر شیراز پیامک ارسال کنید و همچنین با قابلیت ارسال پیامک بر اساس تفکیک پیش شماره، می توانید به پیش شماره های مورد نظر خود در شیراز پیامک ارسال کنید. با استفاده از این قابلیت‌ها شما می‌توانید فقط به بازار هدف خود پیامک ارسال کنید و از صرف هزینه تبلیغاتی برای کسانی که بازار هدف شما نیستند خودداری کنید.

  • بانک شماره های شیراز(به تفکیک پیش شماره، سن و جنسیت)
  • ارسال پیامک به ایمیل
  • بانک اصناف و مشاغل شیراز
  • ارسال پیامک به شیراز بر اساس کد پستی
  • ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای
  • ارسال پیامک به شیراز از روی نقشه
  • ارسال پیامک کدپستی همراه اول
  • بانک شماره های ایرانسل شیراز

با پنل ارسال اس ام اس تبلیغاتی در شیراز چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟

  1. می‌توانید برای شهر شیراز و شهرهای استان فارس پیامک‌های تبلیغاتی انبوه منطقه‌ای ارسال نمایید.
  2. برای رشد کسب و کارتان از پیامک هدفمند استفاده کنید تا از لحاظ درامدی به رشد خوبی برسید.
  3. می‌توانید به مناطق مختلف در شیراز پیامک ارسال نمایید.
  4. می‌توانید بر اساس کد پستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید
  5. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بصورت کاربری ساده و آسان
  6. از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  7. می‌توانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید
  8. می‌توانید به بانک شماره موبایل های استان فارس دسترسی داشته باشید.
  9. شما با ارسال پیامک به تعداد زیاد در هزینه های تبلیغاتی خود می توانید صرفه جویی کنید.
  10. می‌توانید به سرشماره های رند شیراز پیامک ارسال کنید
  11. می‌توانید همین الان تبلیغات پیامکی را آغاز کنید.
  12. شما می توانید ارسال پیامک از طریق نرم افزار هلو را فعال کنید و برای بخش حسابداری خود استفاده کنید.
  13. پنلارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز قابلیت اتصال به نرم‌افزار و وب‌سایت و اپ به را دارد و می‌توانید پیامک وبسرویس ارسال نمایید.
  14. وبسرویس و افزونه های پیامکی از جمله افزونه ثبت نام با اس ام اس
  15. همچنین شما می توانید با خرید خط اختصاصی ارسال پیامک از امکانات بیشتری استفاده کنید
  16. با خرید دستگاه ثبت شماره تلفن امکان ذخیره شماره مشتریان و ارسال پیامک به آنها وجود دارد.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف shiraz1 استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

 

با کد تخفیف shiraz1 از سایت تابان اس ام اس با تخفیف 30 درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید ثبت نام پنل اس ام اس از تابان اس ام اس به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191099991 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

 

اولین مطالب آزمایشی من

۳ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۳ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.