پنل پیامک رشت

پنل پیامک تابان اس ام اس

پنل پیامک رشت

۴ بازديد

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس رشت و ارسال پیامک تبلیغاتی در رشت صحبت کنیم همراه ما باشید.

ارسال پیامک تبلیغاتی در رشت

در سامانه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس رشت امکان ارسال پیامک بر اساس رده سنی و جنسیت،  ارسال پیامک به خطوط بلک لیست (ارسال پیامک انبوه با سیم کارت)، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل، ارسال پیامک به تفکیک استان و شهر، ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره، ارسال پیامک با کدپستی،، ارائه خط خدماتی رایگان و... وجود دارد.

شما می توانید با ثبت نام پنل اس ام اس انتخابات از سامانه تابان اس ام اس و ارسال پیامک تبلیغات انتخابات برای انتخابات مختلف اعم ازانتخابات شورای شهر، انتخابات مجلس، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید. همچنین می توانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگان و پنل اس ام اس شورای شهر  با مشاورین ما ارتباط بگیرید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

[

پنل اس ام اس رشت

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل ها شما میتوانید بر اساس هدف، پیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید ( ارسال پیام منطقه ای ) .

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس مخابرات رشت

توسط پنل اس ام اس رشت ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب کنندو به تعداد مورد نظر از شماره ها پیامک ارسال کنند .

ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل پیامک رشت

در سامانه پیامک رشت، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد کنند و سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را به نمایش خواهد گذاشت. شما با ارسال پیامک به تعداد زیاد میتوانید در هزینه های تبلیغاتی خود  صرفه جویی کنید.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS رشت

همانطور که می دانید ارسال از طریق دکل bts فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل رشت می تواند بازدهی بالایی داشته باشد. در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهید به آن ارسال داشته باشید، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید. شما می توانید سامانه پیامک هلو را فعال کنید و برای بخش حسابداری خود استفاده کنید.

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در رشت

در ارسال از طریق تفکیک سن و جنسیت شما میتوانید انتخاب کنید که برای خانم ها یا آقایان ارسال داشته باشید و همچنین در این نوع ارسال میتوانید رده ی سنی را مشخص کنید و در شهرستان رشت این نوع ارسال را داشته باشید.

امروزه 50 درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک تبلیغاتی در رشت  یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و یادآوری نام و برند و محصول شما می باشد.کارت ویزیت الکترونیکی چیست؟

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول رشت

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است. شما می توانید با انتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید . آن هم به صورت هدفمند !همچنین شما می توانید با خرید خط اختصاصی اس ام اس از امکانات بیشتری استفاده کنید.

ارسال پیام صوتی پنل اس ام اس رشت

تابان اس ام اس به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها، در پنل های اس ام اس خود امکان ارسال پیام صوتی را در نظر گرفته است که افراد می توانند به جای پیام متنی، پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنند تا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس بگیرد و فایل صوتی شما برای آنها پخش شود.

ارسال پیامک به کلیه شهرستان های گیلان

کاربران می توانند از روی پنل حود شهرستان موردنظر خود را در رشت انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .از دیگر ویژگی های پنل تابان اس ام اس ارسال پیامک تبلیغاتی آماده می باشد که بتوانید از الگوهای آماده برای تبلیغات خود استفاده کنید.

رشت، بندر انزلی، لاهیجان، لنگرود، هشتپر، آستارا، صومعه سرا، آستانه اشرفیه، رودسر

فومن، خمام، سیاهکل، رضوانشهر، ماسال، منجیل، املش، کیاشهر، رستم‌آباد، لوشان

سنگر، کلاچای، لوندویل، اسالم، رحیم‌آباد، لشت نشا، رودبار، کوچصفهان، چاف و چمخاله

چابکسر، شفت، پره‌سر، لولمان، خشکبیجار، مرجغل، کومله، بازارجمعه، چوبر، شلمان

گوراب زرمیخ، واجارگاه، حویق، لیسار، رودبنه، جیرنده، رانکوه، احمدسرگوراب، اتاقور

دیلمان، ماکلوان، بره‌سر، توتکابن، ماسوله، رودبار

ویژگی پنل اس ام اس رشت

  • پنل پیامک مادام العمر ( life time )
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت 24 ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • در پنل پیامک وضعیت دلیوری پیامک برای شما به نمایش گذاشته می شود.
  • فعال سازی آنی پنل ؛ به محض خرید
  • جمع آوری شماره موبایل مشتریان
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از ثبت نام پنل اس ام اس رشت برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • با خرید دستگاه ذخیره ساز شماره مشتری و ارسال پیامک به آنها پیامک ارسال کنید .

چه ویژگی هایی پنل پیامک رشت را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس رشت ارسال پیام تبلیغاتی در رشت و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا 100٪ تبلیغات است، همچنین از دیگر ویژگی ها می توان مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط  آب و هوایی را نام برد. آیا می دانید نرم افزار CRM چیست ؟ و په کاربردی دارد؟

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

سرعت بالای ارسال پیامک

از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات ارسال پیامک است که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد. برای مطالعه چگونه وسایل برقی را با پیامک کنترل کنیم روی مطلب کلیک کنید تا اطلاعات لازم را دریافت کنید.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد. آیا می خواهید تبلیغاتی به روز داشته باشید؟ پیشنهاد تابان اس ام اس به شما استفاده از پنل صوتی می باشد.

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی به مخاطب نمیدهد. تنها باید متن پیامک ارسالی جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه میدارد. شما با ارسال پیامک انبوه به اصناف  می توانید با توجه به تبلیغ خود برای دسته مشخصی از کسب و کار پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید پس از این مزیت غافل نمانید.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد. برای دانستن ارسال پیامک تبلیغاتی از فایل اکسل با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

از دیگر ویژگی های سامانه پیامک رشت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ارسال پیامک تبلیغاتی در رشت از پنل اس ام اس رشت

پنل پیامک رشت دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک می باشد و مشترکین شما می توانند علاوه بر ارسال پیامک، دریافت پیامک نیز داشته باشند و این بدین معناست که شماره مذکور برای ارسال و دریافت پیام کوتاه تنها در اختیار یک مشترک می باشد. پنل اس ام اس مخابرات رشت، جهت ارسال های انبوه و تکی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران پنل ارسال اس ام اس رشت هیچگونه محدودیتی در ارسال پیامک ندارند. با عضویت در دفترچه تلفن با دریافت پیامک تبلیغاتی آسان را تجربه کنید و در کسب و کار خود به راحتی با مخاطبین خود در ارتباط باشید.

کلام آخر…

برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی به نقاط و شهرهای مختلف استان گیلان، تنها کافیست پنل ارسال اس ام اس رشت تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید. آن هم با بانک شماره تلفن رایگان! با ارسال پیامک خودکار یادآوری به مخاطبین خود کمک می کنید تا در پرداخت اقساط و ... خود بتوانید مدیریت بهتری داشته باشند و استفاده از این ویژگی برای مخاطب شما ارزش بیشتری می گذارد.


نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

 

با کد تخفیف rasht از سایت تابان اس ام اس با تخفیف 30 درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید ثبت نام پنل اس ام اس از تابان اس ام اس به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین نرم افزار ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 02191099991 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

ارسال پیامک تبلیغاتی در اسالم

ارسال پیامک تبلیغاتی در بابلسر

پنل پیامک شورای شهر

افزونه دیجیتس 

پنل اس ام اس کاشان
پنل پیامک تهران
ارسال پیامک تبلیغاتی کرج
ارسال پیامک انبوه اصفهان
پنل اس ام اس مخابرات بجنورد
پنل اس ام اس تبریز
پنل پیامک یزد
ارسال پیامک تبلیغاتی کرمان
ارسال پیامک انبوه ملایر
پنل اس ام اس مخابرات ایلام

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد