پنل پیامک ارومیه

پنل پیامک تابان اس ام اس

پنل پیامک ارومیه

۵ بازديد

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس ارومیه و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در ارومیه صحبت کنیم همراه ما باشید.

ارسال پیامک تبلیغاتی در ارومیه

در سامانه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس ارومیه امکان ارسال پیامک به خطوط بلک لیست (ارسال پیامک انبوه با سیم کارت)، ارسال پیامک به تفکیک استان و شهر ، ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره، ارسال پیامک با کدپستی، ارسال پیامک بر اساس رده سنی و جنسیت ، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل ، ارائه خط خدماتی رایگان و... وجود دارد.

شما می توانید با ثبت نام پنل اس ام اس انتخابات از سامانه تابان اس ام اس و ارسال پیامک تبلیغات انتخابات برای انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .همچنین می توانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگان و پنل اس ام اس شورای شهر  با مشاورین ما در ارتباط باشید.

پنل اس ام اس ارومیه

اگر شما صاحب کسب و کار هستید تا به حال به داشتن پیامک انبوه و تاثیر چشم گیر پنل اس ام اس در افزایش مشتریان خود اندیشیده اید ؟ در این مقاله سعی بر این داریم تا تمامی امکانات پنل اس ام اس مخابرات ارومیه را برای صاحبان کسب و کار ارائه می دهد به طور کامل شرح نماییم .شما با ارسال سریع و فوری پیامک انبوه تبلیغاتی  می توانید با مخاطبین خود در ارتباط باشید و اطلاعات لازم کسب و کارتان را در اختیار آنها قرار دهید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

 

ارسال به بلک لیست در پنل اس ام اس ارومیه

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

پنل پیامک مخابرات ارومیه

امروزه از سامانه پیامک و پنل اس ام اس برای موارد گوناگونی مانند ارسال پیامک تبلیغاتی یا ارسال اس ام اس از طریق وب سرویس و… استفاده می‌شود ، هر کسب و کاری برای حفظ مشتری های فعلی و جذب مشتری جدید از پنل پیامک برای تعامل با مشتری و جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی پیامکی استفاده می‌کند. در کلان شهرهایی مانند ارومیه به دلیل جمعیت بالا و گستردگی مناطق بهترین روش تبلیغات هدفمند ، استفاده از سامانه اس ام اس ارومیه و ارسال پیامک بر اساس کدپستی یا ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت می‌باشد .

پنل اس ام اس مخابرات آذربایجان غربی

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل ها شما میتوانید بر اساس هدف خود پیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید .

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس ارومیه

توسط این امکان سامانه پیامکی ، کاربران می توانند ارسال پیامک از روی نقشه گوگل محله مورد نظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیام کوتاه ارسال کنند .

ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس مخابرات ارومیه

در این منو از ارسال ، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایندو سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش خواهد داد .شما با ارسال پیامک برای اصناف می توانید با توجه به تبلیغ خود برای دسته مشخصی از کسب و کار پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید پس از این مزیت غافل نمانید.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS در پنل اس ام اس ارومیه

همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل ارومیه می تواند فیدبک بالایی داشته باشد . در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهید به آن ارسال داشته باشید ، انتخاب مینمایید و پیامک خود را زمانبندی می کنید .برای دانستن ارسال پیامک تبلیغاتی از فایل اکسل با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در آذربایجان غربی

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در استان آذربایجان غربی ارسال نمایید .

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول آذربایجان غربی

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است . شما می توانید با  انتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید . آن هم به صورت هدفمند !در پنل پیامک تابان اس ام اس ارسال خودکار اس ام اس دریافتی به ایمیل امکان پدیر است و می توانید از این ویژگی استفاده کنید.

ارسال پیام صوتی ارومیه

تابان اس ام اس به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها ، در پنل های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که شما می توانیدبه جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنیدتا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند .

ارسال پیامک به کلیه شهرستان های آذربایجان غربی درپنل اس ام اس ارومیه

توسط این امکان سامانه پیامکی ، کاربران می توانند از روی پنل شهرستان موردنظر خود را انتخاب کردهو به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .برای دانستن نحوه انتقال پیامک دریافتی به URL با ما تماس بگیرد تا بتوانید پنل تبلیغاتی خود را اختصاصی کنید.

ارومیه , اشنویه نالوس , باروق , پلدشت , تکاب , چهاربرج , ربط , سرو , سیلوانه ,شاهین دژ، فیرورق , قوشچی , ماکو , مهاباد  میرآباد , نقده , نوشین , نالوس , میاندواب , محمدیار، کشاورز , قره ضیاءالدین , شاهین دژ کشاورز , سیمینه , سلماس , سردشت , خوی، چالدران , پیرانشهربازرگان , اواجیق , اشنویه , ایواوغلی , بوکان , تازه شهر، خوی، فیروق، ایواوغلی , سردشت میرآباد , محموداباد و…..

ویژگی های پنل اس ام اس ارومیه

  • پنل پیامک مادام عمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل پنل اس ام اس ارومیه ؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست

خدمات پنل پیامکی ارومیه

  1. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل پنل اس ام اس ارومیه برای شما ارسال می‌گردد
  2. ارسال پیامک تبریک مناسبت ها
  3. دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  4. پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت 24 ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  5. دفترچه تلفن دیجیتال
  6. به مشاوره رایگان برای خرید پنل پیامک نیاز دارید ؟
  7. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول ارومیه
  8. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول ارومیه
  9. منشی پیامکی خودکار
  10. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی ارومیه
  11. پشتیبانی 24 ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در ارومیه
  12. ارسال پیامک کلمات کلیدی
  13. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست ارومیه
  14. ارسال سن و جنسیت در ارومیه

اطلاع رسانی و تبلیغات پیامکی هدفمند

یکی از ارزانترین، سریعترین و موثرترین روش تبلیغات، ارسال پیامک تبلیغاتی میباشد با استفاده از امکانات قدرتمندی که پنل اس ام اس نیازپرداز در اختیار شما قرار میدهد میتوانید متن تاثیر گذار خود را در کمترین زمان ممکن به مخاطبان خود برسانید و با استفاده از بانک شماره ها و دیگر امکانات پنل پیامک، محصول و کار خود را تبلیغ نمایید و از این طریق مشتریان خود را افزایش دهید.
استفاده از پنل پیامک یکی ازبهترین و آسانترین راه ها برای اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با مشتریان میباشدیکی از ویژگی های پنل تابان اس ام اس وب سرویس پیام کوتاه می باشد که در کسب و کارتان به شما کمک می کند تا در صدر نشین های بازار خود باشید.

اینجا با شهرستان ارومیه بیشتر آشنا شویم

اُرومیّه یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در شمال غربی ایران که در منطقهآذربایجان واقع شده است. ارومیه با 1332 متر ارتفاع در غرب دریاچه ارومیه، در دامنه کوه سیر و در میان دشت ارومیه قرار گرفته است. هوای ارومیه در تابستان نسبتاً گرم ودر زمستان سرد می‌باشد.ارومیه به عنوان شهر دارای اولین بیمارستان به شیوه نوین، نخستین مرکز آموزش پزشکی، اولین مدرسه به شیوه نوین، اولین شبکه تلویزیون محلی، اولین نشریه محلی در ایران،[نیازمند منبع] پایتخت والیبال ایران، دومین شهر پرترافیک ایران شناخته می‌شود. دارالنشاط ، پاریس ایران ، شهر آب ، شهر ادیان، مذاهب و اقوام از القاب ارومیه است. ارومیه مدتی در دوره پهلوی به رضائیه تغییر نام داد.با عضویت در دفترچه تلفن با دریافت پیامک تبلیغاتی آسان را تجربه کنید و در کسب و کار خود به راحتی با مخاطبین خود در ارتباط باشید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

[

با کد تخفیف oromiye از سایت تابان اس ام اس با تخفیف 30 درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید ثبت نام پنل اس ام اس از تابان اس ام اس به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191099991 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

ارسال پیامک تبلیغاتی در اسالم

ارسال پیامک انبوه به روش ایرانسل منطقه ای

ارسال پیامک با کد پستی جدید همراه اول

ارسال پیامک تبلیغاتی در تبریز

پنل اس ام اس یزد
پنل پیامک کرج
ارسال پیامک تبلیغاتی تهران
پنل اس ام اس مخابرات اصفهان
پنل اس ام اس مشهد
ارسال پیامک تبلیغاتی اراک
ارسال پیامک انبوه همدان
پنل اس ام اس مخابرات شهرکرد

پنل اس ام اس شیراز
پنل پیامک کرمان
ارسال پیامک انبوه زاهدان
پنل اس ام اس مخابرات کاشان

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد